V Číně bude Warcraftland

23.04.2011 13:15

Nedávno jsem se dozvěděl, že v Číně bude Warcraftland. Měl by to být nějaký zábavní park, ve kterém budou různé atrakce spojené s online-hrou World of Warcraft. Vsadím se, že fanoušci a všichni závisláci na ,,wowku" to uvítají. Nemám zatím tušení, jaké atrakce bude Warcraftland nabízet, ale jestli tam budou gumové figuríny skřetů, do kterých se bude mlátit palicí, určitě to zvedne ze židle všechny Alíky :D. Vlastně by to mělo ze židle zvednout i Horďáky, protože se budou chtít pomstít :)).

Ovšem...... nevím, kdo bude chtít jet do Číny jen kvůli Warcraftlandu. Asi nám nezbude nic jiného, než jen tiše závidět Číňanům..... ;-)

 

https://www.examiner.com/images/blog/wysiwyg/image/world_of_warcraft_logo.jpg

 

Poznámka: Wowko nemám rád, protože ve škole je spolužák, kterej mě mlátí

vždycky, když mám červený věci, že prej jsem Horďák :DD !!!!

Zpět

PC hry

Minecraft

06.08.2011 19:35
Obrázky z mesta OldCraft v Minecraftu.
>>

Strongold Legends - nejlepší ze Strongholdů ?

23.04.2011 13:33
Koupil jsem si Stronghold Legends. A musím tedy říct, že je rozhodně lepší, než Stronghold Crusader, Stronghold Crusader Extreme, nebo Stronghold 1,2,3. V Legendsu můžete používat speciální jednotky, k mání jsou kouzelníci (ledová královna, nebo Merlin !), draci, vlkodlaci, démoni, obři, pekelní...
>>

Vyhledávání

© 2011 Všechna práva vyhrazena.